[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Mijn naam is Nico Kranenburg en ik woon al sinds mijn geboorte (1968) in Groningen. Na omzwervingen als technisch tekenaar en ICT-er heb ik in 2009 mijn roeping gevonden in de communicatie en met name het online gedeelte ervan.

Het maken van website voor ondernemers de online presentatie, zichtbaarheid en vindbaarheid zijn kernwoorden waar ik graag dagelijks mee bezig ben. Social media speelt daarin en belangrijke rol. Waar elke kanaal weer zijn eigen kracht en functie heeft. Mijn facinatie voor Social media heeft mij uiteindelijk doen besluiten om hiervoor een HBO studie te volgen wat mijn inzicht hierin nog meer heeft vergroot.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Ik ben geen zelfbenoemde social media expert, maar ik geloof wel enorm in de kracht ervan. Werd er vroeger over een bedrijf of merk gesproken op verjaardagen, tegenwoordig gebeurt dit allemaal op Social media. Klanten vertellen elkaar op social media wat de ervaringen zijn en hoe goed ze geholpen zijn.

Korte en bondige teksten op je website, dragen bij aan de vindbaarheid in Google en behoud ook de aandacht van je website bezoeker. Door duidelijk en direct te zijn en alles ook nog eens gemakkelijk en leesbaar te schrijven voegt zoveel meer toe. ” Less is more” is hierop zeker van toepassing.

Analyse van bezoekersgedrag. Hoe kwamen bezoekers op de website, hoelang zijn ze gebleven en op welke pagina zijn ze weer vertrokken? Allemaal gegevens die je kunnen helpen je website aan te passen in wat iemand zoekt. Komt 70% van je bezoekers via een mobiel of tablet op je website? Past dan jou website zich dan aan bij die mobiele bezoeker? Zaken die allemaal te filteren zijn door een goede inzet van Analyse tools.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]